Nawet deszcz online dating carolyn murphy dating brandon boyd

Ogólnie polecamy dla osób starszych i rodzin z dziecmi, które chcą wypocząć. Największe wady to oczywiście nie zjadliwe jedzenie, wieczny smród z kanalizacji w łazience, oraz mało profesjonalny personel na recepcji (zatrudnione są młode dziewczyny). Ponadto wielkim plusem jest bliska odległość do plaży. Dodatkowo wielka zaletą jest młoda obsługa hotelowa. Ponadto wielkim plusem jest bliska odległość do plaży. Dodatkowo wielka zaletą jest młoda obsługa hotelowa. Godne pochwały jest również wyżywienie serwowane przez hotel. Nie jest to zadna wada, po prostu trzeba o tym wiedziec i na to nastawic.

Plaża 5 min od hotelu, widać ja z okna na ostatnim piętrze kolo windy. Miejscowość super,hotel-położenie,pokoje ,basen na 4,ale najlepiej bez wyżywienia!!! W łazience wysiadła nam żarówka pierwsze zgłoszenie dziewczynie na recepcji bez reakcji, na drugi dzień po naszej bardziej kategorycznej interwencji naprawione w ciągu śniadania. Jedzenie jest dobre oczywiście jak na warunki hotelu tej klasy. Różnorodność potraw, brak montowni, każdy może wybrać coś dla siebie. W zaleznosci od tego z ktorej strony hotelu ma sie pokoj, wieczorami bywa glosno z pobliskich restauracji i barow. Dodac trzeba rowniez, ze okna w pokoju maksymalnie wyciszaja dobiegajace halasy, gdyby ktos koniecznie chcial isc spac wczesniej.

Na początku września kluby puste, wiec młodym osobom nie polecam tej części Bułgarii, bo nie poimprezujecie. Ponizej kilka szczegolow: Pokoj: klimatyzacja, lodowka, wygodne szerokie lozko, stolik i krzeselka na balkonie. Sprzatany codziennie, wymieniane reczniki raz na 2 dni.

Wakacje dobrze zorganizowane, przelot, hotel w porządku. Hotel idealny dla osób, które chcą spędzać wakacje na zwiedzaniu, spędzaniu czasy na plaży nad morzem a nie tylko przy basenie. Co do jedzenia- ok, głodni nie chodziliśmy, my wybieramy HB - chcemy posmakować regionalnej kuchni - a tu było naprawdę wiele możliwości. Najważniejsze - prezenty zakupione dla wszystkich i kasy sporo zostało na koncie ( podczas wakacji w Grecji , na Cyprze czy w Egipcie nie zdarzało się) Hotel i miejscowość polecam ! Jedyne zastrzenie mam do ekspresu do kawy, nie byl on najlepszej jakosci.

The hotel offers comfortable accommodation; Guests have at their disposal functionally furnished rooms. 200 m from the hotel, access via road, umbrellas and sunbeds payable (approx.

For active Guests there is a tennis court, fitness centre, and sports field; it is also worth going to the centre of Primorsko which has numerous shops and bars. -8 BGN/day/piece); South Beach, public, sandy, gently shelving beach, approx.

Ogórki i pomidory krojone w nieregularną kostkę,brak możliwości kupienia wina,piwa do obiadu,tylko rozwodnione soki z dystrybutora(sztuczne). Obsługa sympatyczna, można się porozumieć po angielsku i polsku. Jedzenie dla niewymagających jednakże duża ilość regionalnych warzyw rekompensowała smak. Wyzywienie: typowo stolowkowe, rowniez trzeba sie na to nastawic i nie oczekiwac zbytniej elegancji w jego podawaniu.

Owoce:jabłko na ćwiartki,albo śliwki,albo arbuz-jedna opcja na dzień. Posiłki smaczne, dość duży wybór, zarówno na śniadanie, jak i obiadokolację. Na kolacje dodatkowo serwowane owoce i desery/ciasta. Duży pokój, klima działała, stołówka w porządku, dostęp do sejfu, miła obsługa. Hotel spełnia oczekiwania pod względem warunków bezpiecznego i przyjemnego pobytu. Obsługa sprzątająca miła i bez problemu wymieniająca ręczniki, pościel. Napoje bez ograniczeń do posiłków, zarówno zimne, jak i gorące . Okazalo sie, ze mozna bylo sprobowac wielu typowych bulgarskich dan, zarowno na sniadania, jak i kolacje.

10 BGN/h), pool table, fitness, sports field; external offer: watersports on the beach. 600 m from the hotel, access via road, umbrellas and sunbeds payable (approx. HOTEL: thee-star, built in 1980, renovated in 2014, 178 rooms, 5 floors, 2 elevators, spacious lobby, 24h reception, restaurant - buffet meals, à la carte, local and international cuisine, highchairs for children available, lobby bar, pool bar; money exchange; garden; extra charges: wireless Internet (approx.

You must have an account to comment. Please register or login here!